Institutional Repository
    • español
    • English
  • Politics
  • Statistics
  • English 
    • español
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Principal UWiener
  • Tesis de pregrado
  • Ingeniería y Negocios
  • Ingeniería de Sistemas e Informática
  • Search
  •   DSpace Principal UWiener
  • Tesis de pregrado
  • Ingeniería y Negocios
  • Ingeniería de Sistemas e Informática
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Thumbnail

Propuesta de un Service Desk para mejorar los procesos de resolución de incidencias a través de ITIL, empresa COGESA, 2016 

Baygorrea Berrocal, David (Universidad Privada Norbert Wiener, 2017)
La presente investigación titulada “Propuesta de un Service Desk para mejorar los procesos de resolución de incidencias a través de ITIL, empresa COGESA, 2016”, se realizó con la finalidad de optimizar y mejorar los ...
Acceso abierto

Contact Us:  repositoriodigital@wienergroup.com

 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Baygorrea Berrocal, David (1)
SubjectIncidencias (1)ITIL (1)Service Desk (1)Tiempos de respuesta (1)... View MoreDate2017 (1)

Contact Us:  repositoriodigital@wienergroup.com