Search
Multitasking Behavior and Perceptions of Academic Performance in University Business Students in Mexico during the COVID-19 Pandemic
(Tech Science Press, 2022-05-27)
"The current study measures the influence of multitasking behavior and self-efficacy for self-regulated learning
(SESRL) on perceptions of academic performance and views in university students during the COVID-19 pandemic ...
Acceso abierto
Effect of Corporate Social Responsibility on Consumer Satisfaction and Consumer Loyalty of Private Banking Companies in Peru
(MDPI, 2022-07-25)
"This study aimed to determine the effect of corporate social responsibility (CSR) on
consumer satisfaction and loyalty in the Peruvian private banking sector. A total of 390 bank
consumers fulfilled an online survey. ...
Acceso abierto
Predicción del Consumo de Vino Local en Consumidores Italianos Basada en la Teoría del Comportamiento Planificado
(MDPI, 2022-11-09)
El consumo de vino local influye positivamente en la economía de un país al generar puestos de trabajo y preservar el medio ambiente. El objetivo de este estudio fue determinar los efectos de factores complementarios, ...
Acceso abierto
Predicción del Consumo de Vino Local en Consumidores Italianos Basada en la Teoría del Comportamiento Planificado
(MDPI, 2022-11-09)
El consumo de vino local influye positivamente en la economía de un país al generar puestos de trabajo y preservar el medio ambiente. El objetivo de este estudio fue determinar los efectos de factores complementarios, ...
Acceso abierto
Multitasking Behavior and Perceptions of Academic Performance in University Business Students in Mexico during the COVID-19 Pandemic
(Tech Science Press, 2022-05-27)
"The current study measures the influence of multitasking behavior and self-efficacy for self-regulated learning
(SESRL) on perceptions of academic performance and views in university students during the COVID-19 pandemic ...
Acceso abierto